حوزه های خدمات تخصصی ترجمه

تیم ترجمه تخصصی ثمین، با دارا بودن برترین مترجمان تخصصی، آماده است در گستره وسیعی از حوزه های تخصصی ترجمه رسمی و غیر رسمی، خدمات ترجمه ارائه کند. پیش از هر اقدامی میتوانید با تماس با کارشناسان ما از زمان، قیمت و جزئیات ترجمه خود اطلاع حاصل کنید.

مدارک و اسناد پزشکی و بهداشتی

ترجمه رسمی مدارک حوزه پزشکی و پرستاری به دلایلی همچون دریافت ویزای درمانی، معالجه در کشور خارجی یا دریافت هزینه از بیمه مورد نیاز است. مدارکی مانند کارآزمایی‌های بالینی، گزارش‌های پزشکی، فرم‌های رضایت، دستورالعمل‌های بیمار، پروانه مطب و داروخانه و سایر

مدارک و اسناد قضایی و حقوقی

ثمین در ترجمه اسناد حقوقی از جمله قراردادها، اختراعات، اسناد دعاوی قضایی، حکم دادگاه و دادنامه، رای دادگاه، ابلاغیه، استشهاد، اسناد مالکیت، اسناد انطباقی و سایر اسناد حقوقی-قضایی تجربه بسیاری دارد. ترجمه این نوع اسناد تفاوت‌های ظریفی با حوزه‌های دیگر دارد. 

مدارک و اسناد دولتی و بخش عمومی

ترجمه اسناد برای نهادهای دولتی نیاز به وضوح، دقت و ارتباط فرهنگی دارد، از اسناد خط مشی گرفته تا ارتباطات عمومی.

مدارک و اسناد تحصیلی و آموزش الکترونیکی

چه از کشور دیگری مدرک گرفته باشید یا خواهان ادامه تحصیل یا فعالیت شغلی در خارج از کشور باشید نیاز دارید مدارک تحصیلی خود را ترجمه رسمی کنید. مدارک صادره از سوی دانشگاه های سراسری و آزاد مانند دانشنامه، ریزنمرات، گواهی موقت و غیره همچنین دوره‌های آموزش الکترونیکی 

مدارک و اسناد بازاریابی و تبلیغات

ترجمه مواد بازاریابی، وب‌سایت‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی با ثمین تضمین می‌کند که هر قطعه با تفاوت‌های فرهنگی طنین‌انداز می‌شود و به طور مؤثر به مخاطبان هدف در سراسر جهان می‌رسد.

مدارک و اسناد حمل و نقل

ما اسناد لجستیکی، دستورالعمل‌های انطباق با مقررات و سیاست‌های حمل‌ونقل را ترجمه می‌کنیم، و از نیاز صنعت به وضوح و دقت در ارتباطات چند زبانه حمایت می‌کنیم.

مدارک و اسناد فنی مهندسی

ثمین، کتابچه راهنمای فنی، برگه اطلاعات محصول، مشخصات مهندسی و مقالات علمی را ترجمه می کند. کارشناسان زبانشناسی ما با درک ماهیت انتقادی اصطلاحات فنی، اطمینان می‌دهند که جزئیات فنی به دقت منتقل می‌شوند.

مدارک و اسناد مالی و تجاری

ما خدمات ترجمه اسناد مالی و تجاری و شرکتی شما را با درک کامل اصطلاحات مالی و مقررات بین‌المللی ارائه می‌کنیم. نمونه آن گزارش‌های مالی، اسناد حسابرسی، طرح‌های تجاری، اساسنامه، آگهی تاسیس، اظهارنامه‌های مالیاتی، آگهی تغییرات، لیست بیمه، قراردادها و اوراق سهام و سایر

مدارک و اسناد صنایع هوانوردی

ثمین با تمرکز بر دقت و اصطلاحات خاص صنعت، اسناد مربوط به حمل و نقل هوایی مانند دستورالعمل های تعمیر و نگهداری، رویه های ایمنی، و اسناد انطباق با مقررات را مدیریت می کند.

مدارک و اسناد نرم افزار و تکنولوژی

خدمات ما به ترجمه اسناد نرم‌افزاری، رابط‌های کاربری و محتوای پشتیبانی فنی گسترش می‌یابد که برای شرکت‌هایی در بخش فناوری که به سرعت در حال توسعه هستند بسیار مهم است.

مدارک و اسناد کشاورزی

ثمین ترجمه اسنادی را برای گزارش های کشاورزی، کتابچه راهنمای تجهیزات و تحقیقات علمی ارائه می دهد که از نیازهای زبانی و فنی منحصر به فرد این بخش پشتیبانی می کند.

مدارک و اسناد بخش انرژی

ثمین خدمات ترجمه اسناد تخصصی را برای بخش انرژی ارائه می دهد، از جمله اسناد مربوط به منابع انرژی تجدید پذیر، عملیات نفت و گاز و انطباق با مقررات. ترجمه های ما با تمرکز بر دقت فنی و رعایت مقررات زیست محیطی و ایمنی پاسخگوی نیازهای تخصصی این صنعت است.

مدارک و اسناد لوازم مصرفی الکترونیکی

ما کتابچه‌های راهنمای کاربر، راهنمای محصول، و مواد تبلیغاتی را برای لوازم الکترونیکی مصرفی ترجمه می‌کنیم، و تضمین می‌کنیم که ترجمه‌ها با مشخصات فنی و انتظارات مصرف‌کننده در بازارهای جهانی مطابقت دارند.

مدارک و اسناد شیمی

ترجمه‌های ما در بخش شیمیایی شامل برگه‌های اطلاعات ایمنی مواد (MSDS)، پتنت‌ها، و مقالات تحقیقاتی با تمرکز بر دقت و رعایت استانداردهای بین‌المللی ایمنی شیمیایی است.